Pravidla pro podávání a vyřizování stížností...
-
Uživatelé, rodinní příslušníci i zaměstnanci Domova pro seniory SLEZSKÉ HUMANITY, obecně prospěšné společnosti, Horní Suchá si mohou stěžovat na kvalitu nebo způsob poskytování sociálních služeb. Mohou také podávat podněty, připomínky, návrhy, případně sdělit pochvalu.
-
Za stížnost je považována každá stížnost, která je vznesená formou písemnou, ústní či telefonickou, a to i anonymně.
-
Přání, stížnosti a pochvaly je možné vhodit do poštovní schránky umístěné na chodbě každého patra, nebo napsat do Knihy pochval, přání a připomínek, která se nachází u vstupu do budovy.
-
Stížnost lze rovněž podat u staniční sestry, u vedoucí zdravotní a sociální služby nebo u sociálního pracovníka domova.
-
Schránku stížností vybírá 1x týdně pověřený pracovník.
-
Při vyřizování stížností je respektováno soukromí a lidská práva stěžovatele. Na žádost stěžovatele bude zachována jeho anonymita.
-
Stěžovatel má právo zvolit si svého nezávislého zástupce, který ho bude při vyřizování stížností zastupovat nebo doprovázet.
-
Stížnost řeší pověřený pracovník nebo je projednána na poradě vedoucích pracovníků, příp. na provozní poradě personálu.
-
Každá stížnost je zaevidována u vedoucí zdravotní a sociální služby. Anonymní stížnost je řešena jako každá jiná stížnost, řešení anonymní stížnosti bude zveřejněno v Knize pochval, přání a připomínek.
-
Stěžovatel obdrží písemnou odpověď do 30 dnů ode dne podání stížnosti.